oh yeah

hej korvar!
det var jättelänge sen jag skrev här, så nu är det dags!
sommaren hittills har varit mestadels nice! har spelat massa handboll, tränat, solat och badat :) har varit i partille (ofc )skärgården med hanna en vecka, med maria i skara ,träffat små vänner osv, typ.  nu den här veckan har jag bara varit hemma och chillat, träffat några av er små korvbarn och inte gjort ngnting alls, vilket ju också är trevligt :D men på söndag natt bär det av igen, då ska jag till underbara grekland i två veckor. jag funderar på att försöka lära mig vindsurfa, det finns nämligen kurser där på en av stränderna...vad tror ni om det? det verkar så himla kul! iof är inte balanssinnet min starkaste sida...men jag får väl se. det vore steeek att kunna iallafall ;)
hur är eran sommar? jag saknar er, korvar! men sommaren är bra, så vi får komma ifrån varandra och skolan ett litet tag. och snart är  det niaaaan...och ITALIEN! hoppas alla är taggadeeee, för vi ska ha det så nice :D vet någon förresten om vi har fått gospel eller om vi kommer behöva ha ngt utav dom andra?
anyway, ha det bra nu, lev livet!
pussochkram/ Julia

Kommentarer
Postat av: Blanca!

OM jag är taggad! gud det kommer bli underbart att komma hem.



Puss på dej Julle.

2009-07-25 @ 04:55:47
URL: http://blancaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0