JAG SAKNAR ER ALLA!

Hej! hur mås det? gud vad jag saknar er , känner verkligen det när jag ser vårt underbara klassfoto som header på maskorvar.... har ni det braa föresten? själv har jag det utmärkt, sommaren har hittills bjudit på en massa roliga saker och en del lite mindre roliga=) den här veckan jobbar jag en del men idag va jag ledig! så dagen har spenderats på en klippa mitt ute i ingen stans med läsning, bad, sol pch picknick!!<33
men i morn blir det jobb igen...!=) den här sommarn har varit lite sådär skönt slapp med inget speciellt planerat egentligen! har rest lite fram och tillbaka men inte mer....
och snart bär det av till ITALIEN! aaaaaaahhhh!!! det kommer bli sååå kul! är det nån som förresten vet var man kan få tag på lucia glitter så här års?? har inte kollat om jag har än men ja, iaf....
 ja, det va väl allt för nu!!
puss och kram!!
Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0