Heej :D

Heej klassen, saknar er :)
Imorgon (eller idag om vädret blir bra) så åker jag ut och ska segla ensam med min morsa, kommer bli trist :P
Men jag får göra det roligt på något sätt-.-
Haha
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan berätta vad jag gjort under sommarlovet om ni vill veta det :)
På lördagen efter vi slutat så åkte jag med tåg till gbg tsm med hela konfagruppen.
Där gick vi ombord på våran 40meter långa båt som vi skulle segla med i nio dagar.
Vi seglade runt lite vid gbg typ och sedan begav vi oss till skagen, Danmark.
Seglingen till danmark pågick under hela natten men vi var tvungna att gå och lägga oss vid typ 2-3 på natten.
Den seglingen var välldigt kul det var kallt, blåsigt, mörkt, lutande och de flesta mådde lite illa tror jag.
Men det var faktiskt jätte kul trots att jag spydde ut alla mina inälvror :P
Det lägret var det roligaste lägret jag varit med om kan jag göra klart för er :)
Sedan var det dagläger i en vecka och det var inte så roligt, men man var tvungen att ta vara på de sista dagarna med alla kompisar så det var kul ändå :)
Sedan var det dags för seglarläger utanför waxholm, Lilla Skratten.
Det var också välldigt kul, men det var ändå roligare förra året tror jag...
Ochj nu ska jag somsagt segla.
Ha det bra :D
/FLODIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0