Taste Of Falling Rain, Tears Of shame, falling rain

Vem är det som brukar skriva jättefina låtcitat där rubriken ska vara..?
Alla som svarade "Martina såklart, Fattar inte att hon orkar det är SÅ Onödigt!" Får bara hälften rätt för det är inte alls onödigt det är mycket nödvändigt. ^^

Jaja, vad var det jag skulle skriva om..

JUSTE!! (Martin kom på vad hon skulle skriva om och ni tycker antagligen att det kan hon väl skriva då utan nån lång jäkla mening som är innesluten mellan 2 parantes tecken men det kan hon inte för hon tycker det är jättekul att folk antagligen kommer att läsa den här meningen och bli jätteiriterade för att den är så onödig, men det är den inte. Den är mycket nödvändig.. ;)

Jag skulle helt enkelt bara säja en ytterst (O)Nödvändig sak..

Nämligen om du inte har kollat in på min nya blogg en..
Vilket ovanligt många har gjort.. Jag har faktiskt över läsargenomsnittet som jag hade på MartinaHs.. (Och jag har/Hade länkat den på typ alla sidor jag var medlem på så det är ganska högt när jag väl skriver..)

Jag skyller det på typ Elle Kari, för jag VET att hon har varit inne på min nya blogg.. ^^

Jaja, Om nån nu inte har kollat in bloggen. så finns den HÄR
Och alla fullkomligt ÄLSKAR min profilbild..

(Och ja det är en blogg om Glam, vad annars skulle jag blogga om liksom.. Foto?)

Och snälla, Det är väl inte bara jag i hela världen som vet vilka Mötley Crüe är? Alltså Allvarligt om det bara är jag kommer ju alla få IG i musikhistoria utom jag! ^^


//Martina Sweet

P.S
Googla på Crashdiet och du fattar underteckningen.. x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0