Jag är utråkad och tänker härma Joar..

Alltså jag gör oxå en sån där lista.. men min kommer bli mycket sämre! ^^

Årets...

Topp: Min pappa skjutsade mej 45 mil upp till sundsvall för att jag skulle kolla på The Ark, Nästa dag skjutsade han tillbaka mej igen.. (Han klagade inte ens när jag satt i 6 timmar framför scenen..)

Flopp: Jag missade CRASHDÏET.. dom spelade dagen efter The Ark i sundsvall..

Album: Det enda Album jag har från 2008 är Karma Killer med Negative.. så vi får väl säga det.. (men jag tycker fortfarande att deras bästa album är Anorectic..)

Kändis: Magnus Betner för fan! (Jepp, han har just slagit Ola Salo, Jonne Aaron, Johnny Depp..)

Uttalande: Hela Barack Obamas Vinnartal! 

Tabbe: I princip alla mina prov.. 

Sportprestation: Öhh..

TV-spel: Singstar! (Men om man får välja gamla spel så är Rayman 3 det enda jag igentligen kör..)

Låt: Won´t Let Go - Negative (Den låt som jag har spelat mest som släpptes under 2008.. Annars är det In The Raw - CRASHDÏET eller Perfect Skin - The 69 Eyes..)

Film: Around The World (Dokumentärfilm om Negative) Den är ganska rolig för dom 2 gittaristerna är drogade typ hela tiden, folk ramlar ner från scener, personer häller tandkräm på sovande människor,  Och sen kommer den lilla ungen Jonne Aaron och ser jätteoskyldig ut och säger nått som censureras med jävligt många pip ljud.. (Och 2009 släpps en film om Ola Salos liv.. hehe..)

Bild:
 
Jag undrar vad exakt jag skulle använda den här till.. xP (Ja för vem annars tror ni har skrivit den..)

Sångare: Jonne Aaron! (Asså ni hörde ju The Moment Of Our Love, Jag SKULLE visat Sinner´s Night/Misty Morning där sjunger han asbra.. Men den videon har skitdålig Youtube Kvalite.. )

Bok: Brisingr - Christopher Paolini , Fantasynörden gillar denna bok..

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0