hyperaktiv unge kräver att du kommenterar..

Och om folk undrar så är jag hyperaktiv därför att JAG SKA SE PÅ NEGATIVE PÅ TORSDAG OCH JAG..!!!

Ni fattar..

Jag håller med Patricia, jag vill ha mer lov, jag vill sova.. (mina föräldrar är oroliga för att jag sover för mycket.. vadå jag har inte sovit på hela jäkla höstterminen..) och allvarligt!! Jag ska först stå och köa,kolla, ev. vänta utanför hotell på torsdag.. sen på fredagen ska jag minnsann vara konfaledare.. (Tove och Patricia slipper mej.. jag är ledare för Åre-gruppen..) liksom ska jag vara VAKEN då..?
Jag kommer antagligen göra något av dom här alternativen:

1. Sova
2. Vara allmänt hysterisk
3. Råka Tillbe Jonne Aaron istället för Gud..
4. Visa alla stackars konfirmander och konfaledare massa klipp från konserten..

Det där var en nerbantad version..
Och watch out! Vi går i skolan på fredag oxå.. Det där gäller ert oxå.. hehe..

Tyck synd om min pappa som måste följa med på konserten.. NOT! Tyck synd om er själva som måste stå ut med min Negativa Kärlek hela veckan..


Joar: Han är så jäkla gay! Han har ju mittbena!
Jag: *Asgarvar*
Camilla: Men Joar har väl också mittbena..?

Det har han väl inte men jag bryr mej inte.. det där var liksom 2008:as Kommentar! ^^

//Martina

Kommentarer
Postat av: Camilla

har jag sagt det?

2009-01-12 @ 07:47:02
Postat av: Martina

Jepp! (Vi satt i datasalen och jag satt och kollade på en negative video för att jag skulle ha med den i mitt sånt där arbete..) Jag vet! Jag skrev upp det! ^^

2009-01-12 @ 08:10:50
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag kan bara sägga attpå den där bilden har han ju annars snedbena!

Men vem bryr sig!

Men det är ju inte därför han är gay det är ju för att han har smink!

Da!

2009-01-13 @ 17:53:58
Postat av: Anonym

men det har ju moltas oxå!

2009-01-13 @ 20:51:12
Postat av: Martina

Simon, allvarligt talat, den finns INGEN i hela jäkla nöjesbranshen som inte använder smink.. Och det där är en Promo shoot så det är klart han är sminkad!!

2009-01-13 @ 21:17:15
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Martina

Simon, Allvarligt talat, det finns ingen i hela jäkla nöjesbranschen som inte använder smink.. och det där är ju en Promo Shoot så det är klart han är sminkad!!

2009-01-13 @ 21:19:13
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Martina

Simon, Allvarligt talat, det finns ingen i hela jäkla nöjesbranschen som inte använder smink.. och det där är ju en Promo Shoot så det är klart han är sminkad!!

2009-01-13 @ 21:19:38
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Martina

Simon, Allvarligt talat, det finns ingen i hela jäkla nöjesbranschen som inte använder smink.. och det där är ju en Promo Shoot så det är klart han är sminkad!!

2009-01-13 @ 21:20:40
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Simon

Okej du behöver inte tjata om det ;)

Ja men han har ju smink som moltas ungefär! fast han (Jonne eller vad faan han heter) lägger på sitt smink med mer omsorg en moltas som bara spaklar runt ögonen av ingen anledning!

Och ni behöver inte tycka synd om moltas nu för han bryr sig inte om våran klass så an är inte inne här!

2009-01-14 @ 21:14:17
Postat av: Martina

Simon, Tror du att Jonne har sminkat sej själv? Det är ju en makeup-artist som gör det..



Och han sminkar ju sej inte till vardags som moltas gör.. Utan bara när det är typ Promo shoots..



Han sminkar sej inte ens när Negative uppträder live..

För att Citera Ola Salo

"Det är ingen Idé.. Allt har ändå runnit av efter 5 minuter.."



;)

2009-01-14 @ 21:23:59
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Simon

Jaaaaaaaajaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa.....

2009-01-15 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0