2008 I Listform!

Årets...

Topp: Rostat Bröd.

Flopp: OS i Peking. Sällan har jag blivit så besviken ur svensk synvinkel

Album: Day & Age, Killers. Genialiskt och helt enkelt asbra!

Kändis: Björn Gustavsson. En av dom få Kändisarna som levererat och inte heter Brad Pitt!

Uttalande: Petter Wastå: Nån måste ju försvara den där satans jävla böghalvön! (Om Afrika under ett parti RISK).

Tabbe: Ett Receptfel i Matmagasinet förgiftade fyra personer.

Sportprestation: Ryssland i fotbolls EM. Totalt uträknade efter uppläxningen mot Spanien. Men kom tillbaka och tog sig till Semi i kanske världens tuffaste  fotbolls tunering.

TV-spel: Metal Gear Solid. So Fucking Kick Ass

Låt: Devour - Shinedown. Jag kan inte få nog!

Film: Into The Wild. Om ni inte har sett den SÅ GÖR DET!

Bild: Fotografen Karl Melander har vunnit flera priser och det är kanske inte så svårt att förstå ;)

Sångare: Corey Talyor, Slipknot och Stone Sour. Räddar Slipknots platta Before I Forget från flopp och gör den istället till en storsäljare.

Bok: A Mercy - Toni Morrison. Årets noblepristagare tar även här första platsen. Ett ganska lätt val.

Kommentarer
Postat av: Johanna F

Joar du är cool. Känner inte igen något av det du listade, men du är cool ändå.

2009-01-06 @ 14:46:49
URL: http://frostis.blogg.se/
Postat av: julia

haha joar, jag visste så fort jag började läsa att det var du x)

2009-01-06 @ 16:57:05
Postat av: Joar

tack!! :)

2009-01-06 @ 16:57:23
Postat av: Martina

Jag visste oxå att det var du Joar.. Konstigt nog! x)

2009-01-06 @ 17:06:01
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/
Postat av: Simon

jag hörde också att det var joar! Ni vet så där lillgammal ;)

2009-01-06 @ 19:21:51
Postat av: Hanna

jag har sett into the wild, den är helt underbar :) <3

2009-01-06 @ 23:31:29
Postat av: Joar

tack simon det värmer :)

2009-01-06 @ 23:57:51
Postat av: Simon

NAw det var så lite så... :)

2009-01-08 @ 01:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0