Vamos a romme!

Hej maskorvar!
Gud vilken hemsk dag vi hade idag. Fast samtidigt ganska bra,eftersom vi slapp ha matteprov. Känner verkligen att jag är i stort behov av att packa romme grejerna, men jag är liiiite för lat, så jag orkar inte.
Idag efter skolan åkte jag,matilda,hanna och eliott till stan. Jag och Hanna såg Jacob och Hugo på bussen (Camillas boyfriends). Sen åkte jag och matilda till plattan och försökte hitta prao åt matilda. När vi gick ner för en trappa bröt jag foten och matilda började skratta. HEMSKA MÄNNISKA, men eftersom jag har bra läkekött är den frisk och kry igen, lika stark som den var innan jag bröt den!
Imorn kommer jag smsa alla snälla korvar så att ni inte glömmer att det inte är skola. Alla som får ett sms av mej ska känna sej mycket ärade.
Förresten, jag ska ha en tävling imorgon (jag älskar tävlingar) så håll utkik efter regler!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hugo är ju verkligen min pojkvän också ;)

2009-02-13 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0