Utkast: Hejsan!! ...

Hejsan!!
Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi får se varandra igen, jippie =) fast det skulle ju vara härligt om lovet var lite längre...
Nu är jag i Dalarna och det är här jag har spenderat mitt lilla lov. Idag var det såhär sjukt bra skid väder med strålande sol några minusgrader och helt UNDERBART! Men snart ska jag iväg till backen igen för det är kvällsåkning och det är ju skojsigt =)
Ja hurrni, just nu sitter jag och försöker plugga till SO provet. Ska vi ha något NO prov nästa vecka? för isånna fall bör jag plugga till det med xD

Kommentarer
Postat av: anna

om det var matilda som skrev det där så tänkte jag bara sejja: JAG HATAR DEJ NÄSTAN, MATILDA!

jag har skickat 68 pimp sms men du svarar inte!!!

2009-02-28 @ 17:15:20
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0