torsdag, snart fredag!

gud va skönt det va med halv studiedag i dag! sen att vi slapp matten va bara sååååå bäst!
jag har tillbringat min lilla dag med ellis och julia! vi hade det trevligt trevligt trevligt!
Elle Kari va med en stund, men hon skulle träffa Ebba sen. ja, åter till dagen! vi va iaf i stan och gick runt bland alla gator och torg! vi har provat en massa kläder, och julle lite skor. vi har haft fys i rulltrappan.... fråga mej inte varför.... vi har fikat och ätit en massa gott! vinkat till folk på tunnelbanan och faktiskt lyckats köpa en del fina grejor! jag hittade ett par chinos på monki för 50 kr!! en träningsväska och 3 par strumpbyxor! och dom andra hittade lite annat...
ja, eftermiddan följdes av piano och träning! så en rättså intensiv dag får man allt säga!
men nu väntar mat och matteplugg!!
vi ses snart! om exakt 12 timmar och 17 min!!!

/Hedda

Kommentarer
Postat av: anna

ojdå, ofta du orkar räkna hur många timmar och minuter det är kvar tills skolan börjar! snacka om skolsugen man kan vara asså!;) <33333333

2009-02-05 @ 20:43:59
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0