Toowish e suk :( <3

Tjaaooo ;)
Hoppas att alla ni har något bättre för er än jag som sitter hemma framför datorn just nu ;) Nu är det så här att jag är faktiskt sjuk på riktigt och har och kommer ligga hemma hela helgen, med andra ord så skolkade jag inte från skolan i torsdags och fredags och ni behöver inte bli förvånade om jag inte deltar på simmningen på måndag ;)
Förutom att min näsa rinner som en jävla fontän så mår jag helt okej, har kollat 24 maraton men de e lite jobbigt för dom har typ bata tio reklamer nså man börjar bli lite trött på lactal och komfort tvättmedel :/
Jag ska då ikväll sitta hemma ikväll efterssom det inte blev något hemma hos camilla efterssom jag var sjuk och anna inte kunde, så ni kommer få vänta på våran film någon vecka till ;) I vilket fall som helst så ska jag och min käre fader kolla melodifestivalen, ni får tycke att jag är bög men jag är uppväxt med det och man lär sig älska det med tiden ;) Och om ni inte har något bättre för er så föreslå jag att ni gör detsamma ;)
Men nu till alla som e friska och glada, var ute, ha kul men dö inte ;)
Och vill ni ha något fint alla hjärtansdags kort av mig så får ni börja fjeska nu för lagret är begränsat xD heeh :P
Puss på e sötnosar ha det bäst :D <3<3<3<3<3<3<3<3
//Toowish <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0