The Studdyday, or actually half a studdyday (And I know it's not called studdyday)

Heej:)
Idag hade vi ju halv studiedag som alla vet. Jag skulle bara åka hem men istället stack jag med johanna, Elin, camilla och sofia till donken. Camilla stack direkt efter sin glass och ett litet tag efter stack johanna. Sedan satt vi andra kvar på donken i en timme och tog kort på varandra och lekte lite "vem skulle du helst vilja ha sex med mellan ... och ...) HAHA
Johanna var iochförsig med i början.
Efter det stack vi till forum där vi mötte Hanna och Matilda. Eller vi mötte dom inte. Jag såg dom från plan två när dom var på plan ett och så skrek jag hej. Dom vinkade och gick. Då sprang sofia efter och hack i hälarna på henne fanns jag. Elin glömde vi på nacka tobak. XDXD
Av någon anlednign stanade vi utanför biblans toaletter och jag fick reda på att hanna och matilda hade planerat deras baldag typ?
Sedan stack vi hem till sofia och lekte med hennes nya guldhamster. Efter det gick tiden snabbt och så kom min pappa och hämtade mig. Han skjutsade mig (med elin i bilen) till hundagiset där jag ska praoa så dom kunda fylle i den där blanketten. När elin och jag var på väg till pappas bil igen så såg vi en gigantisk råtta springa förbi. Sen stack jag hem. Och det var ungefärr min dag
Ha det bra //Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0