Söndag,

Heeej!
Hur har ni det en sån här trevlig söndag?
Jag har haft det mysigt i helgen =) i fredags var det tjejkväll med Ellinor och Hanna(<3333) det var mysigt! Vi kollade på Gosskören, uh, man blir ju helt förälskad.
Min kära familj är i Dalarna så jag har varit hemma själv och jag har haft stora problem med att sova inatt. Jag har vaknat hela natten i tro om att någon ska ha brytit sig in i lägenheten gömt sig och ätit utav vår mat och döda mig, men vid halv 4 så sov jag så gott. :)
Jag försökte kolla på melodifestivalen igår men det är ju så hemskt dåligt! Och nu är ju inte Björn Gustafsson med längre :(
Denna söndag får jag nog spendera nergrävd i skolböckerna. Vi har ju matteprov på tisdag så det är bara att plugga, sen så skulle det ju alltid vara bra om jag städade lite eftersom att det nu ser ut som hejkomochhjälpmig här hemma.
Mina söndagar har jag kommit fram till brukar alltid spenderas såhär, jag måste vara universums mest tråkigaste människa xD
Oh herregud imorgon är det ju simmning på gympan, dags att leta fram lite badkläder tror jag.
Jaja, vi syns i morgon hurrni!
Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, Matilda :) Jag saknade dig igårkväll =/ du hade kunnat va hos mig <33333

2009-02-08 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0