Simon

Heej:D Nu har jag haft mitt roliga på mitt sportlov:)
Och jag kom på att den här designen tycker jag är ltie rörig. För jag tyckte det var finare i sjuan när det var vitt och klassfotot lixom satt där uppe men inte över hela skärmen om någon kommer ihåg? Jag tyckte att man såg hemskare ut när det bara var ansiktet än när det är hela klassfotot:P
Inget illa ment elle:P
Men det är vad jag tycker:) Men om ingen annan tycker så så kan vi ju ha kvar det som det är men annars så tycker jag elle kan ändra den eller?
I sjuan fick hon ju ansvaret om designen:P
Jaja hoppas ni har/får/haft ett bra sportlov och  ses på måndag :)
Plus att det ser lite tjejigt ut om man säger så:P Även om jag är den ända killn som skriver:P
/simon

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker lite som simme, fast det här är ju oxå fint:D

2009-02-28 @ 17:16:19
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0