Simon skriver

Heej:)
Hela helgen har jag gjort...................................................... Ingenting! :D Och det var så roligt så jag och ingenting gjorde varandra om och om igen:P Ne vad säger jag:O
Förutom att jag gjort ingenting i helgen har jag också Ritat. Med tråk:P
Jag tänke rinte lägga ut någon bild. (även om dom finns redo på datorn:O)
Någon gång kan Jag lägga ut någon hora:) Men inte nu:P
Okej Jag lägger ut två bilder för jag tycker dom blev ganska fina för att ha gjort på datorn:P

HahaXD Dom ser nästan ut som pokemon kom jag på nu:P Eller inte bra gjorda sådanna men jaa.... HAHA nu tror ni säkert att jag sitter hemma hela dagarna och ritar pokemon:P Men icke sa nicka jag ritar TRÅK! För det där är tråk (Pil upp)
Vilken tycker ni är finast? :O Nej jag skojjade :P
Ha det så finfint /SImon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0