simon 'hjärta' elle kari

Hej!
jag har väldigt tråkigt just nu, har redan gjort alla läxorna, inklusive läst hela spanska textboken. Så jag tänkte att jag var tvungen att göra ett kärlekstest mellan Elle Kari och Simme, eftersom jag vet att dom föreller senare kommer bli tillsammans! töntigt, jag vet men jag kände att jag måste bevisa att dom hör ihop!
Kolla vad svaret blev haha!
Så kom igen nu,simme och elle!

SIMON FLOOD ELLE KARI KARLSSON

95 %

Ett förhållande mellan SIMON FLOOD och ELLE KARI KARLSSON kan bli hur bra som helst! Go for it!



www.testportalen.se

Kommentarer
Postat av: Simon

Elle kari skulle vara den sista på jorden jag skulle bli tsm med!!! :(

(inget illa ment) Men faktist. Never ever in my hole life!

2009-02-15 @ 16:52:44
Postat av: Anonym

haha;)

2009-02-15 @ 19:06:37
Postat av: Anonym

Men Joar och Moltas är ju fortfarande bäst! Dom passar ihop till 97 % ! ^^

2009-02-15 @ 20:11:28
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0