Jag kommer inte på någon bra rubrik...

Hej på er!
Hur mår ni?
idag fylelr Millut år!! GRATTIS, GRATTIS!!! <3<3<3<3<3<3
Jag stukade ju foten på våran idrottslektion i tisdags och hoppar runt på kryckor, det är en lite rolig syn eftersom att jag rammlar var 3:e sekund. Jag vet inte om jag kommer imrgon, eftesom att det är ju lite svårt att åka buss, tunnelbana och sen gå den där stäckan från bussen tills jag kommer till skolan med kryckor och då lär jag väl bryta foten och jag vill helst kunna åka skidor på lovet.
Men ja, jag har iallafall väldigt tråkigt nu. Ligger hemma och kollar på en film som handlar om mayafolket men dom dödar bara varandra och tar ut varandras hjärtan så den är inte så bra så att säga.
Ja ni , händer det något skojsigt i skolan? Har vi fått några läxor?
Ja hurrni, hoppas att ni har roligare än mig, och sjung extra högt för camilla i matsalen!
Puss puss, jag saknar er! <33<333<33

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig super mycket Matilda :) Hoppas du kommer imorgon, vi måste ju säga hejdå innan sportlovet. Du är bäst. Hälsa foten ;)

PUSSSSS!!!

2009-02-19 @ 13:21:14
Postat av: anna

jag måste bara säga en sak matilda.. DU SUGER! xD

<3333

2009-02-20 @ 17:46:38
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0