I'm back!!

hemma frå en helg hos mormor och morfar! mormor och min lilla hund Pelle fyllde år i går så vi hade värsta festen!!=)
nä, inte riktigt... men det va kul iaf! när jag vakna i morse hade det snöat ganska mycket så det va HELT vitt ute!! *mysigt*
vi åkte hem efter en stund och sen dess har jag pluggat... e faktiskt klar med rep. uppg. i matten och läst nästan hela so:n och sen har jag läst en del engelska också så jag e nöjdnöjdnöjd!!! så nu ska jag bara läsa klart so sidorna sen ger jag upp plugget! 
MÅNDAG:simmning
TISDAG: matte prov!
ONSDAG: ROMME !!!!!!
TORSDAG: e väl som vanligt? 
FREDAG:det dära föredraget Daniel snackade om...+ att vi kanske får våran efterlängtade tårta!
ganska okej vecka faktiskt!!!
tänkte avsluta detta inlägg med en bild på födelsedagsbarnet som va ganska trött efter presentöpppningen.....

//Hedda

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gratta Pelle från mej:-)

2009-02-08 @ 19:23:32
Postat av: Nathalie

Gratta Pelle från mej :-)

2009-02-08 @ 19:25:08
Postat av: Anonym

haha naw pelleplutt som är lite kåt på matilda , x)

2009-02-08 @ 20:58:47
Postat av: Matilda

Men ellinor då! Bara för att han gillade mig mer än dig! x)

2009-02-08 @ 21:05:52
Postat av: ellis

haha det är jaag ganska glad över ;) x)

2009-02-09 @ 20:01:19
URL: http://maplerose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0