IG PÅ ETT G PROV!

Heej!
Nu har jag just blivit klar med den sista frågan på SO:n, 8a... Men wikispaces fungerar inte så jag kan inte klistra in det som jag har skrivit på word in på wikin... sorligt åsså.
Asså vår klass äger! 12 st om inte mer fick IG på ett G-prov! Aah, vi är ju bäst! =);D Men men, dom flesta fick ju typ bara 1 fel, och det skulle ju ha varit lite värre om vi bara hade fått 1 rätt.
Kommer det att hända något kul framöver i skolan? Eller framöver överhuvudtaget? HK-läxförhör i morgon och matte prov nästa tisdag och HK-prov näringslära v.8. Men om 8 dagar så är det ROMME!! åh det ska bli så roligt!!!
Näe hurrni nu måste jag begrava mig i HK pappren och massa annat joks!
Ha det bäst tills imorgon <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0