den underbara halva studiedagen

heej döda blogg.
Tänkte skriva ett inlägg för att inte den här bloggen ska vara helt död. Hur var eran halva studiedag? Min var helt otroligt lyckad. Först följde jag och Clara med Cornelia runt halva nacka för att hitta hennes plånbok. Sen åkte jag och Clara hem till Clara och hade lite kul. Klockan 3 åkte vi och träffade hennes farmor som bjöd oss på en UNDERBAR middag på en kinarestaurang med typ både mongolisk, japansk och kinesisk buffè. Jag åt så mycket att det kom fram en kille och frågade hur jävla mycke jag kunde äta xD haha som sagt, jag har ingen mättnadskänsla när jag väl äter. Jag åt 6 portioner mat + efterätt.
Nu sitter jag här och vräker i mig ännu mera mat. Eller nej, rättare sagt mineralvatten. Det är nog guds skapelse.
Härmed avslutar jag detta inlägg.

NEJ men förresten, jag glömde ju att sejja att mamma har bokat en brasilienresa till nästa vinter haha. Nedrans vad jag redan längtar!
kram och puss anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0