DA KONFAGÄNG+HANNA

Hej!
Nu är jag Hanna och Maria hemma hos Maria och lagar mat... maria har sin match ikväll mot moltas så hon laddar upp genom att lyfta mjölkpaket medans hon ser ut som en säl. Hanna har gjort en sallad... men han skar sallden med samma kniv som Märia hade skärt fläsk med xD Hon e ju lite konstig... Hanna har oxå visat oss en massa videoklipp på Jean-Baptiste och hon har spelat några utav hennes låtar, det var så fint så! =)
Joar o Markus borde vara här snart, men dom har ju varit på Jupiter... TÖNTAR NI WANNABE OSS!!!
Nu borde jag hjälpa till med maten.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Simon

Nuy får ni förklara det där med att ni är på månen och att hanna och matilda stack till mercurius och att joar och markus är/va på jupiter?

2009-02-05 @ 17:46:06
Postat av: Johanna F

Hahahahaha fyfan vad kul, Markus och Joar höll på och virrade runt bland musiksalarna när jag hade sång och frågade alla var salen "månen" låg, för där var tydligen Maria och Hanna.. HAHAHAHA, nu fattar jag :P Eller nej det gör jag inte, men lite.. Typ.

2009-02-05 @ 19:57:39
URL: http://heltonormalt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Pluto är en planet.

Det tycker i alla fall jag

2009-02-06 @ 22:33:58
Postat av: Camilla, igen

JAG ÄLSKAR JEAN-BAPTISTE btw...

2009-02-06 @ 22:40:39
Postat av: Matilda

Men hurrni, månen är månen! Vi var där! Lr hur Hanna och Märia?

2009-02-07 @ 15:39:18
Postat av: Hanna

Haha, vi är ju bara bäst! :') <33

2009-02-08 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0