comeback för 8ma listan

hej hopp
äntligen lov! åh gud vad underbart!
Jag kom förresten på att jag aldrig gjorde våran 8ma lista som var väldigt populär i november. Så jag gör den nu ;)

Är sötast: Jag vet faktiskt inte. Alla är väl söta på sitt sätt?
Är sämst på matte: ingen aning
Är de flesta lärarnas favoritelev: JULIA OCH MARIA (smörarna)
Är bäst på musik: Alla är bra
Verkar vara i trotsåldern: moltas, utan tvekan! och jag kanske lite..
Ser ut att vara mest deprimerad: hm..när moltas var emo kan man väl gissa vem som var deprimerad, men nu är nog alla ganska glada. förutom att simon får utbrott på alla varje lektion!
Har roligast röst: SIMON FLOOD
Har snyggast klädstil: många..
Känner du minst: axel eller johan tror jag..
Är omtänksammast: Tom är väldigt omtänksam, nästan för ´mycket ibland! han kan ge bort allt han äger till sina kompisar!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer:  jag vet faktiskt inte.. Maria..
Har betytt mycket för dig:  De flesta har nog betytt väldigt mycket på olika sätt.
Saknar du att umgås med: Hanna, kanske..
Verkar vara mest bortskämd: Elle Kari eller Camilla
Är mest irriterande: förlåt moltas, men jag måste nog säga dig..
Är mest berusad: Tove, eller kanske Simon! han är alltid lika galen
Borde bli pilot: markus
Skrattar mest: Simon eller Camilla.. eller Ellinor
Uppskattar du: Alla
Gör ofta din skoldag värre: matsalen med den groteska maten.
Är sportigast: Alla är sportiga (mer eller mindre)
Är lite borta: Elin och Tom
Hade du velat byta liv med för en dag: lätt joar eller sebbe!
Spelar fotboll: matilda har väl spelat fotboll?
Spelar trummor: Moltas säger att han aldrig har spelat på en trumma, men jag tror inte på honom!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är jag bortskämd nu också? xD

2009-02-20 @ 20:27:33
Postat av: anna

absolut!

2009-02-21 @ 14:17:08
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0