Blanca 15 :)


Jag fick;
Från Clara:
En Eye Cake, dvs ögonskuggor i en ask! ett inramat kort av oss två, jag var ca 10 och du var ca 12. Massa svenska tjejtidningar.
Från Ulla&Bam(farmor och farfar): Tre söta hand dockor :), tidningar, en halsband med '' Love '' på, '' Näckrosdammen '' på skiva, '' Eunuckens Gåta '' på skiva, '' Nya Författar skolan '' bok av Göran Hägg, Bilar och Lakrits!
Från mormor och morfar: Två mp3-böcker, bla '' Hur Kär Får Man Bli '', plus 500kr!
Från Julle:Ett par jättefina örhängen, föreställande häst skor.
Från Elsa: En fin recept-bok, '' 50 dessert recipes '', av en affär som stöttar fattiga familjer runt om i världen.
Från mamma o pappa: En åååh-så-söt klocka från Casio Baby-G. Sök: Casio Baby-G Sweet Poison watch. '' Brisingir '' bok av Christopher Paolini, 1000kr och shopping dag+spa helg med mamma!
Från underbara grannarna Jane&Barry: En fin liten ring.

Pussar och kramar till 8MA :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis:D<3

Om du inte visste det så har vi läst den där boken som heter "hur kär får man bli" den var ganska trist :P

Men vi får hoppas att du gillar den:D

Ha det bra och kom till sverige någon gång:P

/Simon

2009-02-22 @ 23:01:48
Postat av: Blanca

Tack!

Aha, i klassen elr?? Jag tycker iaf att det e skit bra, simon! :D

Haha, jag har också läst boken...

Ja du, man får väl hoppas att jag mirakulöst kan vinna typ 10000(000) dollar så kan jag åka hem och hälsa på i sådär fem månader. Och bjuda alla på semlor :D

Hahah.

Kram!

2009-02-24 @ 04:21:28
Postat av: maria

Grattis Blanca!:D:D

vad roligt! jag saknar dej hjärtat<33

2009-03-01 @ 18:46:31
Postat av: Patricia

jaa, grattis i efterskått <3

2009-03-03 @ 19:59:45
Postat av: Blanca

Right back at yaah; i love you all :D

2009-03-15 @ 08:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0