vaikk'on toista syltä!!!!

YO MASKOOOORVS!
jag måste bara börja med att säga att jag aldrig har varit med om en galnare konsert i hela mit tliv (tror jag). Jag dör av skratt *skrattar*.
För er losers som inte var med idag missae något utöver det vanliga. Vi sjöng nämligen för KRONPRINSESSAN VICTORIA!!!!! först sjöng vi lite perkkäle-låtar och då tabba någon sig så jag började asgarva (tyst så ingen hörde).
Sen kom vickan och då började alla SKRIKA. Vi sjöng sommarpsalm för henne, åh vad hon måste ha känt sig smickrad. Efter det skrek jag till :SHIT VAD COOOOOOOLT! då började hon fnissa lite kungligt.
Efter en kort bussresa till tcentralen begav vi oss till tunnelbanan. När vi kom ner på perrongen skedde ett märkligt fenomen, alla började sjunga sommarpsalm mitt i trängseln bland alla arga och stressade stockholmare.  det var väl konstigt? jag har aldrig någonsin varit med om att våran klass har börjat sjunga på en offentlig plats förut.
När tunnelbanan kom gick vi alla på sjungandes. När vi anlände till gamla stan skapade vi något slags lucia tåg där hedda var lucia. Folk skrattade och tog kort på oss. Vilka kändisar vi är, vi borde skapa ett kändisteam på facebook.

Nu kände jag att det här inlägget blev väldigt långt, tråkigt och ointressant. Men det får ni leva med, för vi vill ju ha denna kväll förevigad på våran älskade blogg.
Ha det brao, älskar er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0