Gullbranna!!

Heeej alla maskorvar!!

Jag håller med Anna lite faktiskt, vi suger på att uppdatera vår älskade blogg!men jag älskar er alla ändå;)
Nu har vi nyss kommit hem från Gullbranna, säger bara det att där missa ni något för det ÄGDE!!! Vi var med i en sandslottstävling och vi vann!XD Gissa vad vi gjorde!? Vi grävde ner mig i sanden, hahaha!En av Camillas galna idéer som vanligt!:p Nemen vi hade det hur kul som, helst och vi träffa många nya fina vänner:)
Nu sitter jag hemma men imorgon drar jag igen och sen när jag kommer hem får jag besök igen! Men nu ses vi snart alla korvar!!Det är både superskoj och tråkigt, pallar inte skolan riktigt än faktiskt:s men men, sånt e livet! Jag ska typ sova snart har inte så mycket intressant att komma med, hehe!

puss på er alla!!!<33

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha jaa maria du träffade ju en riktigt bra "vän" ;) <3

2009-08-10 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0