=)

Hej på er!
hur mås det? jag mår hur bra som helst, jobbar hela denna vecka och det är så himla roligt! i dag har jag jobbat med Carro och Camilla, vi hade det hur kul som helst, Camilla höll en liten konsert för mig medans jag åt (väldigt vackert;)!) och Carro hade det tråkigt och satt o läste.... så seriösa va vi! de va nämligen väldigt tomt på folk, några gamla tanter som drack kaffe och några barn som åt glass, inte mer.... men somsagt, vi hade det kul i alla fall!
nu sitter jag här och äter vaniljglass med varma hallon mmmm.....! och såg precis att jag fått en mejl från Daniel där han frågar om de e nån som vill sjunga på östersjöfestivalen den 29:de, självklart säller man upp=)<3
men vi ses om en vecka<33
kyss o farväl
Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0