HELA LIVET ÄR ETT DISCO!!

Kände att jag, självaste skaparen av denna lilla blogg inte har skrivit på alldeles förlänge!! Nu gör jag det iallafall tralalallalaaa. Kan ju meddela att jag är ganska oseriös och trött haha. JAG LÄNGTAR TILL ITALIEN. Nu vet ni!!!!!!! Iallafall, en liten lägesuppdatering kanske passar bra. idag kom jag hem från en veckas seglats ute på de stora haven! Okej, inte stora haven kanske men iallafall stockholms skärgård. Vi var på Träskö/Storö första natten, sen åkte vi til stora nassa skärgård där vi var på två olika öar och sedan var vi på sandhamn! Innan jag seglade var jag på konfaläger och konfade mig och så. Det var underbart men hemsk sorgligt när det slutade. Innan dess var jag i greeekland som var underbart!! Därimellan har jag umgåtts med kompisar och såå. Här framöver kan jag berätta att imorgon tänkte jag umgås med lajsabajsa och sen ska vi åka till köpenhamn ett par dagar och sen ska jag nog bara vara hemmaaaaaaaa(tänk hemmareklamsmelodin) och träffa kompisar och så! Tja, efter det börjar väl skolan och jag är SÅHÄR otaggad med allt som har med ekliden att göra med stora undantag för alla MASKORVAR och miskorvar och ITAAAAAAALIEEEEEEN!!!!! Faktiskt och visst måste vi göra sanning av alla våra planeeer, som diskmedel, blonderingar och vaxxxxx...... hahah *blink* Nejmen nu spyr jag snart på hela livet var ett disco för jag har lyssnat på den 15 gånger irad nuuuuu! Något annat jag har gjort många gånger är att läsa harrypotterblöckerna som de flesta veeet. Nu är jag uppe i ett oroendeveckande högt antal ( som att jag inte var det innan?!) Men jaja, någon töntstämpel måste väl alla få looov att ha!!! I övrigt kan jag tala om att jag faktiskt väldigt konstigt nog är iallafall ganska så brun i undantag av min näsa som är, heheh rööd. iallafall ganska. Sen har jag växt cirkus 5 centimeter under sommaren och jag är knallblond igen. Nu tänkte jag avsluta detta ganska egocentriska och osammanhängande inlägg med att säga tack och adjö och att jsg SAKNAR ER!!!!!!!!


Pusskramskumbanan/ Elle Kari(bajs)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Har du blivit Harry potter and thne half blood prince sjuk?! Jag har typ färdats tillbaka 4 år i tiden och blivit helt Hp skadad igen.. ^^

2009-08-13 @ 21:03:49
URL: http://diefortheglamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0