Allas favvo The Ark/Negative/CRASHDÏET/Mötley Crüe/Harry Potter/Whatever som går att dyrka -freaket skriver ett inlägg..

Känn sarkasmen i rubriken! ;)
Det är alltså Martina som skriver..  Nu till den stora frågan vad har jag gjort i sommar..?

1. Varit uttråkad

2. Varit på midsommarfest mitt ute i ingenstans.. Kollat på 500 fulla ungdomar som går på samma fest (Kl var 7 på kvällen ALLA var fulla och ALLA skulle på samma fest..)

3. Vart på allsång! :D

4. Varit en dag på P&L och Kollat på Backyard Babies, Volbeat och Mötley Crüe!! (Första länken leder till låten Fuck of and die, Andra till låten We, Mötley-länken leder till Powerballaden Home Sweet Home)
Har man mig på Facebook så vet man att jag tyckte att alla band gjorde skitbra ifrån sig. (Speciellt Mötly Crüe eftersom dom är bäst ;D) Man vet också att jag stog På andra raden i mitten när Mötley började spela och att jag har tagit i Tommy Lee.. (Tommy Hoppar ner från scenen med en vodka flaska i högsta hugg skriker oh fuck, dricker ur flaskan och skickar sen ut den till publiken. Dom står nära honom delas upp i tre skaror 1) Dom som kastar sig efter flaskan som Tommy Lee druckit ur 2) Dom som kastar sig efter Tommy Lee. 3) Dom som försöker göra båda delarna och misslyckas)


 Kickstart my Heart! (Kolla in det snygga svarta draperiet som faller ner i början..)


Konstigt nog överlevde min hörsel dom vackra allskriken till Girls Girls Girl och Wild Side som jag och killen jag stog brevid stämde in till tillsammans och dagen slutade lyckligt! ^^

5. Varit uttråkad.


8. Blivit ivägsläpad till skogen + varit uttråkad i två veckor.

9. Gått på Harry Potter!! ("JAG GRÅTER INTE ALLS!!" ) + Gått från Harry Potter fan till Draco Malfoy fan! ^^ ("Men det ÄR ju SYND om Draco!")

10. Varit ensam i stockholm.. Woho när man äntligen kommer hem är ingen annan hemma..

11. blivit ivägsläpad till skogen IGEN.. (Min pappa har fantasi när det gäller att bestämma semester ställe..)

12. Varit på Carros flyttfest.. (Älta är ociviliserat, deras sista buss går halv elva!!)

Listan tog slut här..Summering, Jag skulle ha haft en jättebra sommar om jag inte spenderade en månad utan kompisar.. Jag tänker INTE följa med på "semsester med familjen" nästa år.. (Det sa jag förra året också..)

Have it great until school begins! (NIAN; LÄXOR; PROV; BETYG; MOHAHA)

/Martina

(Ja jag hade för mycket fritid när jag skrev den här listan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0