Plugg plugg plugg och åter plugg

Hej!
Jag har tråkigt så jag tänkte att ingen kan ju göra en lika glad som att skriva ett inlägg på vår älskade blogg.
Här i Dalarna skiner solen om ni ville veta ;) Och jag sitter inne och försöker skriva någonting vettigt om Gambias matkultur. Haha, det går inte så bra. Så nu har jag bestämt mig för att idag får det bli en sån här dag då jag sitter utomhus och pluggar SO. Det behövs, tro mig! Det behövs också att jag skriver på min Svenska novell och att jag räknar lite matte så att jag förstår något och att jag läser lite Spanska eftersom att vi har prov i det snart och att jag kollar igenom Musikteorin. Herregud! Jag känner mig lite smått stressad. Vilket är viktigast att bli klart med? All världens mat? 

Vilket tråkigt inlägg det här blev. Men men, thats life.
Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: elle kari

vad har vi egentligen prov på i son?

2009-04-12 @ 14:14:42
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: julia

kapitlet som heter media i sverige :)

och btw, kunde man lämna in hemkunskapen under hela veckan elr måste man lämna in på onsdag?

2009-04-13 @ 10:49:24
Postat av: Matilda

vi hoppas på någongång under veckan tycker jag ;)

2009-04-13 @ 10:56:10
Postat av: elle kari

okej tack! och ja det hoppas vi verkligen på! föresten, är franska till imorgon ?

2009-04-13 @ 14:51:31
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0