PÅSKLOV:D

Heej alla vänner och alla som jag känner:) och andra me för den delen, hahaxD

Hoppas ni alla har ett bra lov:)
Min fina onsdagskväll spenderar jag i mitt kök och vid min dator och fixar bildspel och innehållsförteckning till All Världens Mat! Belive it or not men jag har verkligen varit sämst på att plugga de här veckorna:s så nu får jag spurta på slutet ist, suck!
Vad har alla gjort idag då?
Jag har städat mitt rum och flyttat upp igen:) så innat blir det första natten på månader i min egna säng:) Igår var jag och shoppa med en kär vän och sen hade vi myskväll hemma hos en annan kär vän:)
Min kompis försökte dra ut mig på bio ikväll men jag kände att jag var tvungen att vara hemma, var trött och så hamna jag här, så så kan det gå:p
Nu ska jag inte skriva så mycket mer förutom att jag längtar till imorgon!Då får jag äta min efterlängtade franska mocca tårta!ska bli smaskens!:D
Imorgon är det nämligen en speciell dag, varför får ni lista ut själva!:)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0