PÅSK

Hej!
Är det inte i dag som man förr i tiden hade jättetråkigt på? Eller hur var det?
Nu är jag på landet i Dalarna och har det tråkigt. Jag får köra på samma stil som Maria och plugga ihjäl mig nu i slutet. Varför skjuter man alltid upp plugg tills det inte går längre?! Åhh, jag blir så irriterad på mig själv! Men men, nu är det bara att köra på och försöka att göra det bästa utav situationen. Så just nu sitter jag och skriver på min All Världens Mat text. Det går inte så bra, jag har bara kommit en halv sida. Wohooo!! Men jag ska allt ha skrivit enochenhalv sida innan jag slutar skriva i dag! Och då har jag ju bara enochenhalv sida kvar att skriva! Det känns så positivt.
Imorgon är det Påskafton och då ska jag allt leta påskägg,äta godis, äta påskmat och handla jeans. Så är det med det.
I Onsdag så hade jag en jättemysig dag. Jag, Hanna och Julia var nämligen på Skansen! Det var så mysigt så, vi fick se björnungarna! Hihi. Efter en dag på skansen så åkte vi in till Gamla Stan, satte oss på ett Café och åt glass =) Senare så var Julia tvungen att åka hem men mitt och Hanns äventyr fortsatte. Vi gick till slottet och gick runt det 6 gånger! Haha, det var faktiskt roligt =)! Sen sov jag hos Hanna och vi åt B&J och såg på Gosskören! Ovanligt va?
Ja ni nu ska jag allt skriva om Gambias matkultur ha det bäst och GLADPÅSK på er!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0