på ålderdomshemmet

Hej allihoppa.
Jag hoppades att ni skulle börja uppdatera mycket mera så jag slapp sitta och skriva trettio inlägg i månaden på den här bloggen. Men alla verkar ju lite tröga så jag får väl göra det iallfall.
Tänkte bara säga att jag vill att den här bloggen ska leva kvar tills vi vinner alla priser i världen och blir lika kända som typ Britney spears och alla dom dära kändisarna pågrund av att vi är så bra bloggare. Och jag hoppas verkligen att de tinte är bara är jag som vill det, vilket jag förmodar att det heller inte är. Men jag tycker iallfall att våran blog gär skitbra, och den ska finnas kvar när vi sitter på åldersdomshemmet tillsammans och dricker kaffe och äter korv.
jag har redan planerat allt.
Men innan dess ska jag ha gjort massa saker, t.ex. flyttat till Gränna med hanna.
Nu tänker jag gå och glädja mig över mitt lyckade spanskaprov!
Hoppas ni bloggar snart!
Puss/ En korv som heter anna.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, juste anna ;)

2009-05-01 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0