jag gråter (nästan)

Hej hopp!
asså jag måste bara börja med att klaga lite! JAG SPYR NÄSTAN LITE PÅ OSS! vi måste bli bättre på att blogga. Vi vann ju liksom nåt pris för veckans blogg? Vi har ju som mål att vinna 100 priser till, right? och då måste man skriva mera! man kommer ju ingenvart på att bara sitta och häcka!

Nu ska jag vara positiv och berätta att praoen slutar imorgon (för er som inte visste det). Jag gråter av blotta tanken på att lämna mina underbara barn själva! Nej, fy. Jag måse sluta göra mig själv ledsen. Men jag satsar hundra spänn på att jag kommer gråta som en galning imorgon.





Japp, där har ni två fräsiga bilder på några av de mest underbara barnen i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0