inspelning....

hej! som alla säkert vet så hade vi ju inspelning idag....jobbigt men kuligt! bara så himla irriterand med alla sexor och femmor som rör sig hela tiden..... haha! dom flesta slutade ju runt halv tre i dag men tärnonrna va tvugna att stanna kvar i 40 minuter till! men vi hade det trevligt! efteråt gick jag, Hanna och Julia till bussen och jag känner nu att vi va rätt flummiga... Julia va jättesmart och kom på att man kunde dela upp ordet badminton i tre ord: bad-min-ton. Hanna kom på att bojsenbär, eller hur man nu stavar det var björnbär och hallon.. jaaaaaaaaaaa.................... vi gick i alla fall till donken och drack vatten, där träffade vi Tove och hennes pappa också! trevligt trevligt! sen vid bussen så blev det ännu mera flumm men jag vet inte riktigt vad vi skrattade åt så jag kan inte riktigt berätta.... eller jo! det började med att det kom en gubbe springandes med en påse i handen vilket såg väldigt roligt ut... sen minns jag inte mer....! ja, nu sitter  jag i alla fall hemma och funderar på att slå upp matteboken... en tanke jag helst vill glömma... men men... "life is hard"
kyss o farväl
/Hedda

Kommentarer
Postat av: julia

haha, det var roligt :D <33

2009-04-28 @ 10:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0