Heej:)

Jag har inte skrivit här på länge nu:)
Jag förstår om killarna (och några av tjejerna) i våran klass inte förstår sig på hur internet fungerar, eller att dom helt enkelt inte är datakunniga, MEN snälla skriv någon gång.
Ni som aldrig har skrivit.. Hur tänker ni.
Ni måste känna er typ helt utanför klassen och ni känner ju inte den dära gemensamma känslan.
Däremot så ÄR ni INTE utanför klassen! INGEN ÄR DET!
Fattat!
Hur ni än känner det så är ni inte det!
We will stand by you if you fail, but not if you don't want to :)
Hehe
Nu till mer roliga saker!
JAg har lagat/gjort vaniljglass:D
Jag smakade av Smeten/Krämen/Såsen som är innan man fryser den och den är faan lika god som sebbes och markus var. DUKTIGT GJORT AV MIG! (med det menade jag att eran glass var god:P)

Hehe
Nu ska jag avsluta det här inlägget och säga...... HEJ DÅ MASKORVISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0