Heej korvisar!

känner att vår fina blogg håller på att dö ut.....;( så får det INTE vara! den här bloggen ska leva kvar tills vi är minst 99 år! så nu, innan det är försent så måste vi börja uppdatera!
idag var det en helt vanlig dag och inget speciellt hände. kände att det var galet länge sen jag hade musik eftersom jag var sjuk i torsdags och fredags! så det var 4 veckor eller nåt, jag orkar inte riktigt räkna! efter skolan gick jag, Simme ochElliwz till donken och köpte GLASS! gud så underbart!
ja, nu sitter jag hemma i mitt vackra rum! håller nämligen på att måla om, men det går inte så bra! golvet är täckt med tidningar och färgburkar och även en stege! alla mina grejer ligger utanför mitt rum i en JÄTTE hög så det tar 10 min varje gång jag ska leta fram nåt jag behöver! men allt beror på mig... jag är väldigt seg när det gäller att måla... hehe!
ne, nu ska vi tydligen äta! gud så gott!
ha det bra i morn!!!
/Heddowich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0