farväl

två inlägg på raken, med tre dagars mellanrum. inte dåligt.
Måste bara säga att imorgon åker jag till mormor, Min bästavän Mobilo lämnas hemma, så jag är inte kontaktbar.
och nu kommer ett personligt meddelsnde till Matilda Kalström-

Förlåt att jag inte ringde dig som jag sa att jag skulle  göra, men jag har för tillfället tappat bort min kära mobil, så jag får ringa när jag kommer hem istället. Jag lovar på min grav att du ska få en fin present när jag kommer hem!
Saknar dej redan!

sådär, jag har förresten märkt att det är jätte praktiskt att lämna personliga meddelanden här på maskorvar, för då vet man att dom blir lästa!
nu ska jag gå och sova. höhö, måse ju trots allt orka irra runt helt ensam på arlanda imorgon.

PUUUUSSSSS
Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du flyga ensam?

2009-04-05 @ 00:12:37
Postat av: Matilda

Haha Anna, jag förlåter dig! <33

2009-04-06 @ 12:06:33
Postat av: anna

såklart, jag är proffs på att flyga ensam ;)

2009-04-10 @ 18:38:23
URL: http://horsehaters.devote.se
Postat av: anna

såklart, jag är proffs på att flyga ensam ;)

2009-04-10 @ 18:38:35
URL: http://horsehaters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0