Camiljönten is back on track

Hej korwz!
jag är ju så duktig så jag har också struntat i att göra mina läxor så nu är jag lite stressad...
sen så märkte jag igår att jag hade tagit religionboken istället för samhälle!!!
Fyfaaan va smart jag är! Det där med att satsa på so den här terminen går inte så bra för mig.
Sen ska jag skriva all världens mat, vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag chansar!!
Jag har inte gjort så mycket på mitt lov, i lördags tränade jag småbarn och så hoppade jag på en airtruck(när jag egentligen skulle träna barnen, dem undrarde vell va jag höll på med egentligen, men vem gör inte det?), det var kul:D Sen så var jag lite i stan med Hanna i tisdags! Det var så trevlig så, vi satt vid katarina kyrka och glassade, fast vi hade inga skedar så vi åt med kartonggrejet som var runt glassen ;) Sen gick jag och klippte mig så nu är mitt hår jättekort!! Tänkte färga det blont men jag hade inte råd:(
Sen så har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. somnat. sovit. drömt. vaknat. Haha jag hade en jätterolig dröm men ingen kommer fatta den så jag skriver inte den här...
Om någon känner för att göra något så är det bara att slå ett pling för jag har skittråkigt!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0