Toowish <3

Hej alla små korvar ;)
Jag har faktiskt bara skrivit en gång i den här bloggen så det här blir min andra inlägg ;)
Men jag tycker att jag kanske borde förklara varför jag bröt ihop mitt i skolan idag. Egentligen så var det nog ingen speciell anledning, det har bara varit så mycket på sista tiden, har bara mått allmänt konstig, ni kanske har förstått att jag har haft det lite körigt med min mamma och så, och jag har varit allmänt osäker i mig själv. I dag blev det liksom bara för mycket, bägaren rann över liksom "/ Så där har ni ju en liten förklaring, de bara blev fel. Jag har väl gått och burit på så mycket och nu ville det bara ut.
Men jag har en del annat att reda upp också. Eller reda upp och reda upp men jag måste förklara lite saker.
Jag har varit lite allmänt konstig på sistone, osäker och så, och jag vet att många av er tycker att jag har blivit fjortis och lite bitchig, men fjortisstilen är liksom inte någon jag är, det är mer ett sätt att för en gångs skull känna mig lite säker och veta vart jag har mig själv. I alla fall tills vidare. Jag vet också att jag gjort en del dumma saker på sistone och ni vet säkert vad jag pratar om. Men ni ska veta att det är inget jag är stolt över och jag mår inte bättre av att få det upptryckt i ansiktet på mig. Jag får ta ansvar för min egen skit, men mina problem är mina problem.
Jag vet själv att jag har förändrats mycket på sistone, men jag är samma människa innuti.
Jag älskar er allihopa så mycket, så jag hoppas att ni inte dömmer mig för vad jag gör, utan döm mig för vem jag är.
Kalla mig fjortis eller blondie om ni vill det för jag kan ta det, jag får lov att ta det ;) Men se mig aldrig som en. För ni vet att innerst inne är jag samma människa oavsett hur jag ser ut, och jag hoppas att ni kan se henne för den hon är och älska henne.
Och snälla beskyll inte natta för något, för vad jag gör är mina egna beslut.
För jag älskar er så groteskt mycket, och jag vet inte vad jag skulle göra utan er allihopa!!
Ni är så jävla underbara <3

//Tove

Kommentarer
Postat av: patricia

jag vet hur det är ! och vi kommer alltid älska dig !

2008-09-10 @ 22:10:36
Postat av: Simon

Japp alltid!!

<333

2008-09-10 @ 22:15:13
Postat av: elle

du är underbar tove.

2008-09-11 @ 15:39:11
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tove, vi älskar dig så mycket.

Jag vet vem du är, smarta, underbara Tove som tänker på alla. Som tänker väldigt mycket över huvud taget, är det inte så?

Hoppas du vet att vi alla finns här och stöttar dig i alla väder, vad som än händer!

2008-09-11 @ 19:22:54
Postat av: moa

vi finns alltid där tove

2008-09-13 @ 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0