Tennis for life!

Heej:)
Nu var det ett tag sen jag bloggade sist, men nu är jag back in bussines, som jag har börjat säga:p
Johanna!!jag är sååå glad att du är tillbaka:DIdag har vart en ganska bra dag faktiskt, fast den börja lite sämre....jag kan berätta för er!jag åkte ensam idag(eftersom markus åker tidigare bussen o alla andra e sjuka)så jga går på första bussen....så ska jag gå av,vilket jag är helt ensam om, o etersom det regnade va mina ksor blöta. jag satt precis framför ,eller bakom beroende på hur man ser det, den där snurrgrejen i mitten så jag hade ett trappsteg framför mig. jag ställer mig upp o just då tvärnitar bussen så jag halkar o hamnar me huvet på sätet.Hela bussen vände sig o glodde på mig!då sitter min kompis pappa breve o fråga hur det gick, jag vände upp huvet o kika fram under luvan som satt över hela fejset o sa:hej ulf!han måste tänkt att jga va helt galenx)bussen hade ju stannat så jga skyndade mig av o hela bussen stirra så imorgon tar jag en senare så jag inte tar samma buss som de jag åkte me igår:p hahahahax)det var min morgon:p nu är det tennis på tv o imorgon kommer jag få träna för första gången på flera månader!!!Bästa dagen på länge!!jag lääängtar!!o idag var jag hos sjukgymnasten o hon sa att jag e bättre så life goes on!:)på torsdag börjar konfat o det ska bli riktigt nice:)nu ska jag ut o jogga!

puss

Kommentarer
Postat av: Simon

Maria du suger med du är inte anna heller

2008-09-02 @ 21:03:43
Postat av: amanda

maria va du me i båstad? :)

2008-09-03 @ 14:56:54
Postat av: maria

neej, det var jag inte"/var du?:)

2008-09-07 @ 19:30:25
Postat av: Man of Mysteries

jag har nog missat nåt här....

2008-09-25 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0