urban legends

hej
Hur har alla det på lovet? jag hoppas verkligen att det aldrig tar slut! lov är fan de bästa med att gå i skolan ffs")
igår va jag hemma hos simon med lite andra människor, och så var jag på museeum. vi kollade på två slräckfilmer.
1. Urban Legends- Mördande legender (som jag va skit skraj för i femman men som inte var ett piiiss läskig igår haha)
2. House of Voices (det var en av dom sämsta filmerna jag har sett)
Det var roligt, eller nästan allt var roligt heh
idag ska jag på bio! jag har fått fyra fri biljetter till en film, så om nån vill hänka e de bara å höras på luren ")
hoppas skolam brinner upp så vi inte behöver komma tillbaka
kraam ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0