upp till bevis (anna)

nu ni kära barn! nu ska jag få joar att sluta kalla mig för fjortis, genom att göra ett fjortis test!!
Fjortistestet!


(  ) du har tjuvrökt.
(  ) Du tar foundation på läpparna. (gjorde förut)
(/) Du använder läppglans.
(  ) Du tar flera lager puder på dig.
(x) Du använder mascara.
(/) Du använder ögonskugga som har färgen guld.
(  ) Du är blond/mörkblond
(x) Du brukar ofta säga Hon bah/Han bah
(  ) Du är full minst 2 ggr i veckan.
(/) Du är medlem på bilddagboken.   (har vart inne typ 2 gånger i livet)
(x) Du är medlem på pea,
(  ) Du är medlem på lunarstorm,
( ) Du har en rosa mobil.
(/) Du shoppar ofta.
( ) Du vill ha/har en fjällrävenjacka.
(  ) Du vill ha/har 96-jeans.
( ) Du har en sveamössa.   (hahah smink svea xD)
(  ) Du brukar skolka.
(x) Du gillar techno.
(x) Du brukar ofta kramas med dina kompisar när du träffar dem.
( ) Du brukar sätta Z för S.
(x) Du skickar ofta sms
(x ) Andra har kallat dig för fjortis.
(x) Du brukar säga Håll käften!
(x) Du brukar shoppa på Gina tricot, H&M, Glitter, Kicks, NK, PUB.
() Du älskar söta mobilsmycken.
(x) Jag brukar skrika Emo! till de som har svart hår och klär sig i svart.
(x) Jag använder ofta de här smileysarna: :P,:),<3
(/) Msn är bra!!

Antal poäng: 8
 ---> 0-13- inte fjortis <---
- 14 - 19-FJORTIS 
20-24 mega fjortis!

FAAAAAAAAAAN!!! jag blev 13,5% :'O








Kommentarer
Postat av: Martina

Men anna du måster ju göra orginalet!!! (försöker hjälpa dej mot Joar! DU GÖRA NYTT TEST!!! ;)



http://www.fjortispoang.se/

2008-10-10 @ 14:49:51
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: anna

jaaa

2008-10-11 @ 20:20:38
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Johan

":p" Är inte fjortis.... (Noob-cakes)

2008-10-13 @ 14:53:55
Postat av: Joar

Fan anna är inte förvånad

2008-10-13 @ 21:32:41
Postat av: Anonym

Shiiiit på håret 9 :O

Wake up call!

2008-10-13 @ 21:38:41
Postat av: Martina

Föresten har jag alltid trott att BDB var Emopoints..? Alla jag vet som har det har nämligen en hmm.. liten alternativ klädstil! ^^

2008-10-15 @ 19:26:27
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0