Torsdag...

Heeej!:-)
Nu var det ganska längesen jag skrev... jag sitter hemma i min soffa och håller på att somna, ska gå o sova!
kom nyss hem från konfan:-)och på lördag börjar stockholm open!!:D:Dfast Federer drog sig ur igår!!:(det är sååå tråigt men kul ska vi ha iaf!:-)21.21 e klockan!fötterna e uppe!;)idag har vi haft en mysig dag tycker jag, vi var glada och det var mysigt o kolla på film:-)
ja lyssnar på idolklipp som jag missat:p
Tänkte på att nästan alla inlägg står det om att vi tycker om varandra så mycket!är inte det härligt ?!jag tycker det är jättemysigt och jag känner att det verkligen är så, ni är helt fantastikst underbara!Ni gör en glad, även om man är ledsen någon dag!:-)
Tack!<3

puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0