SATURDAY

Hejsan!!
Hur är det med er alla?
Idag har det varit en rolig dag. Först så sov ju Nathalie här,för att vi var på bio i fredags, och sen så åkte vi in till staden och träffade Anna där vid 13 och ja , sen så gick vi runt där och jag hittade en fin lite kräm på BodyShop som jag köpte men i alla fall. Sen ringde Natta sin syrra så det var u tänkt att vi skulle träffa henne på en gång men hon var lite seg så vi hann med ett kort besök hos min farmor xD det kan anna berätta om. Och ja sen s gick vi hem till Nattas syrra och fick vänta på henne i 45 minuter för hon var lite seg på att gör sigiordning. Men sen så kom vi allt iväg till ett mysigt ställe där vi blev bjudna på lunch utav Josse =). Och sen så ( vad mycket sen så det blev nu) gick vi tillbaka hem till Josse och hämtade de små barnen träffade Nathalies syrras kompis och gick till en lekpark. Där vi spenderade tiden genom att leka kurragömma med William medans Milton ramlade ur en gunga.Ja, så kan det gå.
Det var vår lilla lördag det? Hur har ni haft det?
Puss o Kram skumbanan!!
Matilda


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tycker det var en rolig lördag:-)

2008-10-25 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0