saturday night fever

heej snorungar ")
nu sitter jag å kollar på Grease. Den filmen är verkligen så sjukt undebar! man blir så glad av den!
jaa, idag har det varit en lite spännande dag, på många sätt.
Jag har förresten bitit av en bit av min tand.Framtanden, damn. Så på måndag bär det av till tandis för lagning.
Det är verkligen inte mycket men det är inte speciellt fint och det ilar när man äter.
Nu ska jag bannemej kolla på Grease en gång till.
Förresten! äre någon mer än mig som hatar idol efter att Loulou åkte ut?
kraamis kraamis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att loulou åkte, det sög.

Men alla som är kvar är underbara iaf.

ÄLSKAR IDOL!

2008-11-03 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0