Patriciaaaaa

hmm.. sitter och funderar på mitt hemkt tråkiga liv. Med lax stank i luften en skrickande mamma och en gnällande hund. Jag har kommit på att livet, nästan aldrig går uppåt för mig. Allt går bara ner och ner. Jag kom faktiskt på att bara en ända sak som har varit bra hela vägen igenom i mitt liv och det är NI. Ni finns liksom alltid där. Det är som familjen, även om man bråkar så kan man inte bli av med den och på så vis slutar aldrig vänskapen. hmm... jag har otroligt ont i huvudet, svullna ögon. och väldigt dålig hy. Det är så skönt att man inte blir så skol trött när man har er. jag längtade faktiskt inte efter sommaren och inte efter det här lovet heller. För det är roligt att vara med er! Jag undrar vad det kommer bli av oss, när vi inte har varanndra.
älskar er allihopa, ingen i denna klass är onödig! ingen i våran klass är mindre värd! Allt är bara bra!

Kommentarer
Postat av: Simon

DEtsamma patricia<333

2008-10-28 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0