OMG Hahahahahha

Idag vaknade jag klockan 15:10 Och inte så att man vaknar flera gånger under morgonen utan jag sov från 00:00 till 15:10 i STRECK!!!
JAg fattar inte hur?
Men jaja! kanske för att jag inte är van att ha folk hos mig och det hade jag sedan i fredags då min kusin kom och sov över till på söndag då jag, Sofia och Elle Kari skulle gå och kolla på mirrors men sofia råkade säga att hon var född 94 till salongvakten så vi fick inte gå in utan åkte hem till mig och kollade på Saw som inte alls var lika äcklig som jag trodde!
sedan sov dom över hos mig och dom slog och bråkade hela tiden nästan!
Och på måndan så gick vi och bada på gustavsbergsbadet.
Sen när dom åkt hem kom Ana, Camilla, Elin och Tove hem till mig och vi kollade på mördande legender och House of voices! Och båda var sämre än vi trott :P
PÅ den andra filmen somnade jag när huvudpersonen pörjade blöda mellan benen och vaknade när Anna frågade om hon dog och då låg hon och hennes nyfödde bebis på marken i blod typ?
Sedan gick jag och lade mig! och vaknade när pappa kom för att hämta mig! Och då hade det redan börjat bli mörkt igen! så idag har inte jag sett solen alls! :'(

Vi lekte också topmodel så jag lägger väll ut lite bilder på facebook! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0