Martina bloggar om (O)viktiga saker!!!

Alla vet att lilla Martin(a) har massa bilder på sin mobil som hon inte får in i datorn för att den har bestämt sej för att lagga mot hennes minneskort? (Tror det var nått extra säkerhetsskydd eller nått sånt på Father of a son videon som jag laddade ner från jamba.. vill nån vara med i min HATA JAMBA!!! -klubb? ;))  jepp alla kommer ihåg det hur många gånger har jag underhållit er med den FÖRTRÄFFLIGA historien? ^^

Nu är det ju så att martinas just har kollat igenom sina bilder och hittade massa fina bilder från pickninken och på oss i korridoren.. (INTE lika fina! xD)
Är det nån som  kan låna mej en bluetoothadapter eller nått sånt? ;) (eller så kan Markus vara snäll mot mig för att jag har lyckats med att skriva klart vårat fantastiska no-arbete och ge mej sin anslutningskabel! ^^)

Sen om jag har tråkigt kan jag ju använda bilder som jag med er hjälp (om ni är snälla ;) har fått in på datorn med att göra en snygg 8ma video! (och om ni skickar låtar kanske jag till och med gör en video utan the ark musik! xD)

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0