Martina are bored..

Jag ska åka till nått ställe nånstans mitt-i-ingenstans typ snart.. det vill jag inte.. The Ark har just blivit utsedd till Det bästa bandet från kronoberg, och jag har ändrat min bakgrundbild på pappas dator..



Min favvo-bild med arken faktiskt! ^^

Jag är sur jag vill oxå åka till Spanien.. ELLER ÅTMINSTONE FÅ STANNA HEMMA!! men alla Vuxna dissar mig..

Eller vänta lite om jag gör som jag gjorde i somras och var sur jättemycket så kanske..

Jaja dåligt inlägg men våran blogg är ju ändå lite smått oupdaterad så ett inlägg mer eller mindre skadar nog inte..


//Martina


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi diggar dig martina!

2008-10-24 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0