jag har spelat handboll igen... :)

hej alla gullungar!

nu har jag kommit hem igen från västerås ( massa såååås... xD) haha.
det var väldigt trevligt, förutom att på skolan vi bodde fanns det bara massa små skitungar från typ 96 och 97lag... och att vi förlorade finalen mot irsta, hemmnalaget typ.
men det var jättekul ialla fall och vi spelade bra faktiskt. vi kom som sagt tvåa iallafall!
 iof var det bara 5 lag med i hela turneringen, men ändå ^^

imorgon ska jag åka till farmor, det ska bli tråkigt. och jättemysigt :)
jag saknar er redan, små korvar. ha ett jättebra lov nu <3

puss julia <333

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag saknar dig Julia!!!<3

2008-10-27 @ 08:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0